Framtid

Tänkte skriva lite om min framtid och vad som kommer att hända, speciellt inom hästområdet. 
Bamba är just nu till salu, vilket såklart är tråkigt. Men jag får hoppas att hon kommer till ett jättebra hem hos en ny liten ryttare. Ev. blir det ju då att sluta rida henne ganska snart och jag ska fortsätta rida Jaffa, fast nu en gång mer i veckan. Sedan har jag hört på ett nytt ställe där jag ska hjälpa till med stallsysslor och motionera hennes hästar. Ska dit ock prova i veckan och se hur det känns osv. 
 
Skolan ska jag lägga bra krut på och höja betygen bra, nu är det ju betygen man söker in på till gymnasiet! Spännande! Vet inte alls vad jag ska gå för någon linje eller jobba med när jag blir stor, familjen är emot att jag går någon hästlinje - just det jag vill göra. Så har funderingar på att söka in till ekonomi eller mediaprogammet. 
 
Bloggen ska jag försöka att hålla uppe och skriva dagligen, innan skrev jag ju att jag inte ville skriva om  mitt vardagsliv  men det kan ni glömma. Det var eftersom det kom så sjukt många elaka kommentarer som åkte i soptunnan direkt och jag kände mig väldigt säker inom hästområdet. Men ska bara hålla huvudet högt och fortsätta, såklart om ni vill det då..?
 
Jag ska även börja träna, antingen på gym eller springa, det får jag se eftersom jag måste ha pengar till det och det finns en bra skog vid stallet. Men planen är i alla fall att börja springa och sedan göra mer bättre resultat i skolan på tvåkilometarn.. ;) Är verkligen alltid på gränsen mellan F och E så får bättra på mig lite på den fronten.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0