Veckans planer

Tisdag: Ska rida Bamba, vet inte riktigt vad jag ska göra med henne antingen blir det dressyr eller uteritt. Sen ska jag även plugga till ett litet prov vi har.
Onsdag: Ska rida Bamba idag igen, blir hoppning om det blir som planerat. Har aldrig hoppat Bamba innan så det ska bli spännande. Har inte alls mycket i skolan så ska ta det ganska lungt.
Torsdag: Vet inte alls vad jag ska göra, ska nog mest ta det lungt och kanske fota lite? Blogga lite och mest ta det lungt och sådär :)
Fredag: Funderar på att åka till Tofta och rida alla hästapållarna, i alla fall Thea och Don, Ada såklart om jag hinner. Sen ska jag bara ta det lungt och slappa lite. Ada och Don ska ut i skogen och skritta medans jag ska longera Thea och släppa henne i paddocken och fota henne, fast bara om vädret tillåter. Men alla hästarna ska röra på sig lite.
Lördag: Ska nog till Tofta om jag får, ska rida alla igen tror jag. Ska nog släppa Ada i paddocken och fota henne. Så blir hennes 'Dagens motion' avklarad ;) Thea ska jag ut och skritta i skogen, samma med Don.
Söndag: Ska rida Twcie, blir nog en tur i skogen eller ett dressyrpass beroende på vad Olivia vill. Men hon ska motioneras. Ska även till Tofta om det går, får se... Isåfall ska Ada och Thea ut i skogen och Don ska jag släppa i paddocken och fota lite.
Hoppas det blir som tänkt för då kommer det bli en grymm vecka! Hård men sjukt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0