Helt tom

Har suttit och kollar igenom alla bilder på Gallant, lyckan när man ser han är stor, men sorgen långt inne är svår. Känner mig helt tom, vill bara träffa han en endaste dag, en allra sista dag med han. Bara massa pyssel och göra det han verkligen älskar♥.
Jag tänker på honom vartenda timme, varje minut, varje sekund finns han i tankarna. Han gör det hela tiden och kommer alltid att göra det!
Jag vet nu att han har det bra, slipper ha ont och slipper och lida längre, det var inget mer än rätt mot honom. Han har varit med om så mycket i sitt liv, så mycket tråkigt och så lite bra saker. Han har varit i fel händer ofta och hos/med sånna som han inte passar med.
Jag kände att Gallant kunde lita på mig och jag kunde verkligen lita på honom, allt jag sa till han kommer han bära med sig fortfarande, stötta mig och vara med mig. Jag bara vet det.
Jag älskade honom för den var och han desamma tillbaka, många sa att vi var som handen i handsken, att vi var gjorda för varann, att vi valde varann redan dom första gångerna vi träffades.
Han var som en äkta killkompis, lite bus, mysig, snällaste, och tänkte alltid på mig. Varför skulle annars alla som provred flyga av? Jag, lilla jag på 9 år satt och red han medans vuxna, mycket mer erfarna än jag skulle flyga av..?
Tänker skriva om hans historia i några inlägg om ett tag...
På bilden är det  DU & JAG MOT VÄRLDEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0