Förlåt för ursel updatering!

Det har varit en irritationsdag idag verkligen! Först på morgonen skulle jag med bussen och då fick jag inte följa med eftersom jag bara hade ett kort som var inom kronobergs län och inte hade pengar, då sa hon att nästa buss gick vid 14:10 men så var det ju inte alls! Nästa buss gick vid 14:40 så det var ju kul att sitta där i en halvtimme! Men tillslut kom jag iväg, gick mest runt och kikade lite och provade ett par byxor som inte alls passade mig. Det enda jag fick med mig hem var en foundation, jag har ju så ljus hy så jag fick ta den ljusaste, för annars såg jag ut som en översmikad '' wannabe fjortos'', nejtack!
Har precis kommit hem, ska packa lite och imorgon drar jag till EMMA! :D
Skriver mer senare!


Kommentarer
Postat av: Lovisa B

Jättefin blogg!:)

2012-04-04 @ 18:13:39
URL: http://lbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0