Dethär vill jag utveckla i min ridning

  • Vill jobba mycket med Twice att få henne arbeta mer med ryggen, jag vet ju att hon kan mycket mer det är bara jag som behöver hitta mer knappar.
  • Jag vill få en mycket bättre sits, mer lodrät och snyggare. Dels för att mina stövlar är så sjukt fula om jag får säga så så får jag mycket 'fulare' sits har jag kommit på, haha!
  • Måste träna mina armmuskler, även fast många säger att dom är biffiga så orkar jag inte alltid hålla emot på yttersidan. Jag red Gallant på ett helt annat sätt än vad jag gör med Twice. Twice smygökar traven lite hela tiden så man måste hela tiden vara med och hålla emot på yttersidan, varken magen eller armarna orkar det i slutet.
Detta är det jag mest vill träna på. Jag ska nå upp till dom, det vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0