Ojoj

Igentligen skulle jag ju ha denna bloggen som min fotodagbok eftersom jag var så trött på att skriva inlägg efter inlägg hela tiden, men så blev det ju inte. Jag gillar den kominationen med foto, vardag och hästlivet. Såklart är det ju upp till er läsare vad ni vill läsa, men det är det jag vill skriva om och om ni gillar det gillar ni det gör ni inte gillar ni det inte.
Jag har haft min blogg i lite över 3 månader jag trivs här, skriver det jag vill och vad jag tycker. Vågar stå för det jag skriver och försöker att inte skriva för snällt då blir det ännu tråkigare att läsa ;)
Kan nog inte ens minnas hur många bloggar jag har haft och denna är nog den jag har haft längst, hehe..
En fin Cajamba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0