2'e April

Ställde klockan på 7.30, trött man var då! Steg upp och fixade mig, sprang sedan till bussen som gick 8.20.. Olivia mötte upp mig där jag hoppade av och vi åkte iväg till Twice och hämtade släpet eftersom hon skulle ha med sin nya på träning. Vi åkte till stall ''2'' och fixade Miss Day (kallar henne MD..), skulle lasta. Det tog dessvärre strax över 40 minuter! Sena var vi till träningen men vi löste det endå.
Efter träningen tog det bara 10 min att lasta- skönt! Hungriga var vi och lämnade MD i stallet, åkte sedan in och åt lite. Efter det så åkte vi till MD igen och mockade, gjorde mat och fixade där. När vi var klara där åkte vi till Twice och så linimentade jag henne och lindade om henne + myste och borstade lite. Hon är så mysig lilla TwicenMajsen :3
Sen fick jag skjuts hem, åt lite och har ängnat resten av tiden till att städa, så duktig som man är på att hålla ordning (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0